Tuesday, May 24, 2011

Who am I? - Poem (english&español)



“Joining Elements”
by Stefanie Gomez

Composed of different elements I go, dreaming of the day … when these elements will make sense. These elements being joy in giving, joy in others smiles, joy in hope, joy with you, joy in learning, joy in experiencing the different elements so indescribably me.

I go, I move forward with my eyes set on what I like to call my goals and His purpose. Following His example, believing… I can be what I want to be, if only my elements joined.

I dream for love and silently hope it stops… I live in clouds, can’t seem to fade off. My freedom blinds me as well as it awakens me. My world composed of those elements I can’t seem to grasp so well, or as well as my freedom.

I won’t fly, I might fall… but I will join these elements and find a way to wake up with the clouds.







"Uniendo elementos"
por Stefanie Gómez

Compuesta de diferentes elementos camino, soñando con el día ... Cuando estos elementos tendrán sentido. Estos elementos son la alegría de dar, la alegría de las sonrisas, la alegría en la esperanza, la alegría con vos, la alegría en el aprendizaje, la alegría en la experiencia de los distintos elementos que indescriptiblemente me forman.

Camino, siguiendo adelante con mis ojos puestos en lo que llamo mis metas y Su propósito. Siguiendo Su ejemplo, creyendo ... Yo puedo ser lo que quiero ser, si  solamente mis elementos  se unieran.

Sueño a favor del amor, en silencio espero que se detenga  ... Yo vivo en las nubes, parece que no desaparecerán.. Mi libertad me ciega y me despierta. Mi mundo compuesto de los elementos que al parecer no puedo entender tan bien, o así como mi libertad.

No voy a volar, me puedo caer ... Pero uniré mis elementos y encontrare una manera de despertar con las nubes.

No comments:

Post a Comment