Wednesday, December 1, 2010

Spring 2011

A mi siempre me ha emocionada la PRIMAVERA!!porque todo es colorido y se ve tan vivo. Siento como que si es un renacimento!( en la cual es xD) bueno algo que me encanta es ver las collecciones de primavera de mis desiƱadores preferidos, que son: Balmain, Miu Miu, DKNY, Twenty8Twelve, Jason Wu, Victor&Rolf, Anna Sui, y el mejor de todos Marc by Marc Jacobs.
Tonces aqui estan los que yo escogi :)!

So I always look forward for SPRING!!cause everything is so colorful and alive. it feels like a rebirth!
(which it is xD) anyways something i like to catch up on is also the spring collections of my favorite designers: Balmain, Miu Miu, DKNY, Twenty8Twelve, Jason Wu, Victor&Rolf, Anna Sui, last but not least Marc by Marc Jacobs.
So here are my picked out tops :)!


Y entonces dejame enseƱarte un poco de como veo la primavera:
And so allow me to show you a little of what spring looks like to me:

Izquierda (left): Ana, Derecha (right): Yo(me)
Love you!

No comments:

Post a Comment